Thursday, November 11, 2010

hanye kerana hantaran 24dulang

hanye kerana hantaran 24 dulang....
macam2 jadi...
24 ni pun tarikh bufday aku....24/2...
tp sbb 24 ni la arini tah la....
macam2......plik pun ade....
alhamdulilah rezki mkn bertambah2 hanye kerana 24dulang....
tp tok arini je...
nape bkn hari yg len????
tkot perot ku buncit ker???
tp x ade buncit...selagi halal....huhu...
gemok??mantain je 47kg....hbis???
cuace pun memahami aku....
nk yg terbaik n sejuk pade arini.....
alhamdulilah hujan dari pergi smpai blik....
smpai nk tdor pun sejok..hujan  la katekan.....
tp................nyamuk ttp diati...huh....xle pergi jap...pasti rindu nyamuk tuh...
sabar la nyamuk.....aku bkn xnk bg jmpe aku tp nnti aku sakit...
so ko jgn la muncul sejok2 ni....
jadi ak sembur la shiltox....aku pun xtau eja cmne...
hahhaa....
smbung cte arini blik...
~~~~
dirumah mkn nsik lauk ikan goreng je...
pastu berlalu la pergi ke shah alam nk wat hntran...
akk pgil xkn xnk tlong...cian lak dia nnti...
tp nape aku masih lapar lagi???
huhu perut gajah....(gajah dpt nme)
sesampai disane memberi salam....
masok cam umah sndri....hahaha
anak2 buah tdor lena hujan sejok...bez...gelap...
xsilau.....angin2...bez tol la tgok...
trus g dpur smbil membawa bju tok ank2 buah...
bli kat p.d....zman merayap aritu jap....
trus borak.....bla bla bla bla...tbe2...................................................................
..............................
....................................................~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
anak2 buah da bgun.....ammar n arshad....tbe2 toleh ade kepale dia pintu dpur..
terkejut ingat pe tadi....huhuh aku ni penakot gak...hahha
trus dowg bgun tgok mak teh dia...jom kite main mak teh...adoiii~~~
baru dtg........baru bgun.....tbe2 main pkai topeng ultramen ngan transformers...
xle bla....aku pun lyn....
pastu akk ku bersuara mai kedapur kije anda menanti...
trus wat hantaran......smpai tgan aku terkena pistol gam...
uishhhh panas...kembong da jari aku...adoi....
da siap 6dulang...sok smbung..tgok tv jap...
bkn kejap..melekat trus kitaowg....xle bla...
sempat la gak mkn tomyam,tlur dadar,ngan ikan goreng....
(ikan goreng lagi....xde len ke)...syukur la skit...
pastu grak blk umah....mcik pgil mkn ikan bakar...smbil tgok cte antu tv3...
huhuhu...perut ku xtolak malah bertambah nasik...hahha
sodap la tongkol tuh...ngan air asam...smpai melekat skang....ble nk hilang agknye..
pastu aku blik umah...tgok project runway...& model runway..
pastu smpai skang aku dok menaip tah ape...da la aku ngantok da..sok ke pandan indah...
mencarik bunge segar yg da di tempah....
berdozen2 dgar akk ku kate...
tkot kete xmuat je...bese la dulang 24...ank VVIP lak...
tah ape nk tarok aku pun xtau...
da pnt taip...ckup2 la tu....
sok kite smbung lagi...
eh aku rindu kekasih ati aku...dok melake skang...
da tdor..pnt niage,,,,
eh da la aku akte jgn taip...dgil jari2 n otak lagi ligat pk ayat...
da cukup ok...


No comments: